Op weg naar de top - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Astrid en Cees Jongenelen - WaarBenJij.nu Op weg naar de top - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Astrid en Cees Jongenelen - WaarBenJij.nu

Op weg naar de top

Door: Astrid en Cees

Blijf op de hoogte en volg Astrid en Cees

09 December 2016 | Nederland, IJsselstein

Lieve mensen,
Nadat we een behoorlijk heftige tijd achter de rug hebben zijn we nu in rustiger vaarwater terecht gekomen en wordt het tijd om onze plannen met jullie te delen. Toen ik pas ziek was geworden heb ik al snel het plan opgevat om in 2017 de Mont Ventoux te gaan bewandelen. Cees steunt mij zoals altijd ook met dit project en gaat samen met mij de "kale berg" op. Dit doen we niet alleen, maar via de stichting Col Sensation. Jullie kunnen ons terugvinden op de site: colsensation.nl. Als je vervolgens onder deelnemers Astrid of Cees Jongenelen intypt zie je onze gegevens.
De komende tijd zullen we flink aan de bak moeten. De wandeling is op 15 september en dan moeten we ongeveer 21 km omhoog wandelen. We zitten nu op 7,5 km vlak wandelen haha.
Verder gaan we de komende tijd wat acties ondernemen om geld in te zamelen voor het KWF voor het zo nodige kankeronderzoek.
Waar we nu al mee starten is het "eetproject".
Eenmaal in de week stellen wij ons huis open voor een eenvoudig maar heerlijk 3 gangen dinertje incluis een drankje. Wij zitten zelf aan de vrijdag te denken maar in overleg kan natuurlijk altijd uitgeweken worden naar een andere dag. Dit alles voor 20 euro pp., natuurlijk voor het goede doel. Mochten jullie hiervoor te porren zijn dan kun je ons altijd telefonisch bereiken of via de mail: ajongenelen@live.nl.
Tot slot nog het volgende: we hebben veel mensen toegevoegd aan de mailinglijst. Mocht je geen behoefte hebben aan onze activiteiten voel je dan niet bezwaard om je ook weer af te melden.
Hopelijk houden we veel volgers en krijgen we veel eters :).
Voor nu lieve groet,
Cees en Astrid

• 09 December 2016 - 14:51

Willie En Gert:

Mooi voornemen, veel succes ermee.
    Gr. Willie.

• 09 December 2016 - 17:13

Martha En Frits:

Wij ondersteunen jullie project hoor en zijn te porren voor een etentje.
    Wij hopen dat het weer mee zit en dat jullie de komende tijd goed kunnen trainen en je wandelschema omhoog kunt brengen.
    Veel succes en tot horens.

• 09 December 2016 - 17:24

Marion Van Benthem:

Lieve twee,
    Wij vinden het heel moedig om de mont ventoux te gaan bewandelen! Wij hebben in Spanje al moeite met 12 km in de bergen wandelen en daar doen we dan 7 uur over!
    Maar we gaan jullie steunen zo veel we kunnen. Te beginnen komen we natuurlijk eten, we nemen contact met jullie op. Met hoeveel personen max mogen we komen?
    En het denkproces om geld in te zamelen loopt nog steeds!
    Liefs van ons en tot gauw!
    Ad en Marion

• 09 December 2016 - 17:54

Ria Duijveman:

Lieve twee, Wat een goed voornemen! Ik ga jullie uiteraard ook steunen ! Het is een dubbele klus die jullie gaan klaren want wekelijks vrijdagavond eters over de vloer is ook een behoorlijke maraton ! Heel veel succes!

• 09 December 2016 - 21:00

Silvia Wilkes:

Wat een geweldig en moedig project Astrid en Cees.
    Dit zal een mooie afsluiting zijn van deze vervelende periode.
    Astrid ik ken je als een echte doorzetter, en ik ben er van overtuigd dat je dit met Cees samen ook gaat volbrengen. Super hoor, en wat het etentje betreft hou ik mij ook aanbevolen. Draag graag een steentje bij voor dit mooie doel.
    Veel succes met jullie voorbereiding

• 09 December 2016 - 22:41

Marian Van Schaik-Kropff:

Lieve Astrid en Cees,
    Woorden worden omgezet in daden, plannen worden verwezenlijkt. Supergoed idee.
    Ik heb er ook alle vertrouwen in dat jullie dit gaan redden en zal er, af en toe, persoonlijk op toezien dat de training, b.v. bij Oofu, goed verloopt :-) Graag loop ik eens met je/jullie mee gedurende de voorbereidingen; al pratende loop je zo, ongemerkt, vele kilometertjes weg. Heel mooi plan en een sportieve uitdaging.
    Uiteraard komen Martin en ik graag eens eten voor dit mooie doel. Alvast heel veel succes toegewenst.
    Liefs en tot ziens, Marian.

• 10 December 2016 - 14:19

Trees De Zwart:

Wat een mooi plan Astrid en Cees!
    Geert-Jan en ik komen graag een keer eten.
    Heel veel succes met trainen!!!
    Groet en tot ziens,
    Trees

• 10 December 2016 - 21:24

Ria En Bert Stekelenburg:

Hoi Astrid en Cees,
    Grandioos Astrid en Cees dat jullie dit kunnen en willen gaan doen. De berg overwinnen en zeker de kale Mont Ventoux is niet niks. Maar na de berg van de laatste tijd is het misschien maar een "peulenschilletje". We hopen van harte dat de gezondheid de kracht blijft geven om dit te kunnen doen. Wij zijn graag deelgenoot van jullie reis en willen op afstand zeker steunen. Voor een gezellig etentje zijn we tezijnertijd ook graag een keer jullie gasten.
    een lieve groet van Ria en Bert.

• 12 December 2016 - 14:30

Tseard En Corrie:

lieve Astrid en Cees,
    wat een uitdaging van jullie, maar het gaat zeker lukken. en ook wij komen graag een hapje eten .
    een lieve groet van tseard en corrie.

• 12 December 2016 - 15:37

Donny En Harry:

Hallo Astrid en Cees,

Wat een fantastisch plan van jullie!! En wat een moed!!! Het is een heel ambitieuze onderneming en zeker geen kleinigheid. Wij zijn alleen maar met de auto de Mont Ventoux op gegaan. Maar jullie hebben de afgelopen tijd heel wat "bergen" genomen en wij twijfelen er niet aan of jullie zullen het zeker tot een goed eind brengen. Een hele uitdaging!! Wij wensen jullie heel veel succes met de trainingen en wij duimen voor jullie. Woonden we dichter in de buurt kwamen we graag eens bij jullie eten voor het goede doel. Echter wat te ver weg, maar wij wensen jullie met dit project ook heel veel succes.
    Lieve groeten van Harry en Donny

• 12 December 2016 - 18:32

Kitty :

Hallo jullie twee,

Wat een ambitieuze en uitdagende plannen. Gelukkig hebben jullie nog een aantal maanden om de juiste skills op te bouwen. Op naar de Top!
    Sterkte
    Arie en Kitty

• 13 December 2016 - 10:42

Wout Ruberg:

Dag Astrid en Cees,

Mooi initiatief om deze uitdaging aan te gaan.
    Na alles wat jullie hebben meegemaakt, zal dit zeker ook wel lukken.
    Ik ondersteun jullie plan.

Hartelijke groeten,
    Tot (spoedig) weerzien.

Wout.

• 15 December 2016 - 10:51

Cora Kok:

Wat ontzettend dapper van jullie om deze uitdaging aan te gaan! Want dat vraagt veel doorzettingsvermogen en discipline om 21 km. te gaan klimmen. Als jullie "maar" de helft zouden lopen, zou ik dat ook al een geweldige prestatie vinden. Ik ontvang graag jullie mails over de ontwikkelingen van de voorbereidingen.
    Heel veel liefs van ons allebei.

• 20 December 2016 - 12:00

Joke Mertens:

Wat een leuk initiatief om als 2 chef koks te gaan koken om geld te verzamelen voor een goed doel.
    Maar er gaat eerst iets aan voor af; een klim van 21 km.
    Veel trainen ,en misschien even afzien.
    Het zal best pittig zijn ,dat eist discipline.

natuurlijk reserveren we graag ,maar pas in April of Mei.
    veel sterkte met alle voor bereidingen.
    veel liefs van ons Joop en Joke