Trainingsstage - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Astrid en Cees Jongenelen - WaarBenJij.nu Trainingsstage - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Astrid en Cees Jongenelen - WaarBenJij.nu

Trainingsstage

Blijf op de hoogte en volg Astrid en Cees

09 Juli 2017 | Nederland, IJsselstein

Lieve mensen,
Hoogste tijd voor een update omtrent onze acties voor de Col Sensation. We zijn net terug van een trainingsstage in Groesbeek ( klinkt wel hè). We hebben daar de maand juni op een leuke camping gestaan en héél veel gewandeld. Onze conditie is dan ook met sprongen vooruit gegaan. Aan het begin van de maand twijfelde ik nog ernstig of ik de top van de Mont Ventoux wel zou halen maar als laatste training in Groesbeek hebben we de 14 heuvelentocht gelopen, 7 heuvelen heen en 7 heuvelen terug. Eigenlijk viel ons dat heel erg mee.
We hebben met heel veel plezier voor 124 gasten gekookt over 14 avonden verdeeld. Het was een enorm succes, iedere avond met zijn eigen sfeer even gezellig, en onze gasten hebben met gulle hand gedoneerd voor het KWF. Bij het 3 gangen menu hebben we een heerlijke rode en witte wijn geschonken die natuurlijk ook te koop was voor 8 euro. Met ons restaurant, de wijnactie en spontane donaties hebben we tot nu toe 3800 euro opgehaald! Inmiddels hebben we het restaurant “de kale berg” gesloten omdat er ook nog getraind moest worden. De wijnactie echter loopt nog steeds dus je kan nog een bestelling plaatsen. Ik zou zeggen grijp je kans!!
Daarnaast hebben we een spikplinternieuwe gitaar in de aanbieding. Heb je altijd al gitaar willen spelen maar nooit een gitaar gehad dan kan nu je droom werkelijkheid worden :>). Het is een prima instrument en is voor de hoogste bieder. Het totale bedrag wordt gedoneerd aan het KWF.
Heb je alle acties gemist maar wil je ons toch steunen dan kan dat natuurlijk altijd. Dit kan o.a. via www.colsensation.nl. (Via deelnemers en donatieknop).

• 09 Juli 2017 - 16:08

Fam Koot:

Geweldig hoe goed jullie bezig zijn!!!!!
    Fijn dat je nu het vertrouwen hebt dat het gaat lukken!!!
    En wat hebben jullie al een mooi bedrag opgehaald!!!
    12 juli weer een avond vol inspiratie, heel veel plezier en succes gewenst!!!

• 09 Juli 2017 - 16:48

Marian Van Schaik-Kropff:

Lieve mensen,

Het gaat jullie lukken, ik weet het zeker. Veertien heuvels lopen en dan nog kunnen zeggen dat het erg meeviel, dat zegt genoeg! :-) Nu deze conditie blijven vasthouden, dat vereist ook training, maar aan inzet ontbreekt het niet.
    Het wordt straks echt letterlijk: L.E.E!
    Boven zullen jullie komen. Yesss

Liefs, Marian.

• 09 Juli 2017 - 17:01

Silvia Wilkes:

Geweldig Astrid hoe jullie de inspiratie houden om dit mooie project te doen slagen. Ik ben er van overtuigd dat jullie straks die berg op wandelen en die zware klim gaan voltooien. Heel veel kracht en sterkte straks als het echt moet gebeuren.
    Liefs Silvia

• 09 Juli 2017 - 20:33

Ad En Marion Van Benthem:

Jullie hebben nu al een prestatie van formaat geleverd. Heerlijk koken voor 124 gasten en 14 geweldige avonden georganiseerd. We hebben van diverse mensen heel leuke reacties gehoord en we hebben zelf 2 avonden heerlijk bij jullie gegeten.
    Gelijk hebben jullie dat jullie het restaurant gesloten hebben voor de broodnodige trainingen. En dan zouden we bijna de grootste prestatie van Astrid vergeten, het als een leeuw vechten om door de moeilijke tijd van chemoradiatie, operatie en weer chemo's te komen!
    Die Mont Ventoux gaan jullie verslaan, zeker weten!
    Heel veel liefs van Ad en Marion

• 10 Juli 2017 - 14:03

Martha Van Daalen:

Verleden week hebben we genoten van jullie gezelschap. Ik heb het toen al gezegd. Wat zag je er stralend, mooi, gelukkig en krachtig uit. Wat een prestatie hebben jullie geleverd de laatste maanden met de kookavonden en de 7 heuvelenroute te lopen om de conditie op te vijzelen.
    We hadden even aan de wijnactie moeten denken, maar reserveer nog maar 1 rode en 1 witte voor ons. We komen ze wel op de fiets halen.
    Jullie hebben nog 2 maanden om de conditie te behouden en uit te breiden. Dit gaat zeker lukken want aan inzet ontbreekt het niet.
    De "kale berg" hebben jullie overtroffen en de Mont Ventoux gaan jullie zeker verslaan.
    Heel veel liefs van Frits en mij Martha

• 10 Juli 2017 - 18:52

Tseard En Corrie:

hallo Kees en Astrid,
    wat zijn jullie goed bezig zeg. en het restaurant heeft flink wat opgebracht.
    wij weten zeker dat deze uitdaging ook gaat lukken. veel succes en wij houden kontact.
    liefs tseard en corrie.

• 12 Juli 2017 - 11:03

Frank En Jolanda:

Lieve kanjers
    Wat zijn wij supertrots op jullie.
    Jullie gaan de kale puist zeker overwinnen, daar hebben wij alle vertrouwen in

• 13 Juli 2017 - 14:40

Cora Kok:

Volgens mij zijn jullie nu profs in wandelen: een trainingsstage in Groesbeek! Dat is voor de echte doorzetters met als toetje de 14 heuvelenloop. Met de conditie van jullie zit het wel goed lijkt mij.
    Wat geweldig dat jullie dit allemaal doen. Ik denk dat jullie moeiteloos de top bereiken in September, fantastisch! Veel success en liefs van ons.

• 23 Juli 2017 - 13:01

Kitty En Arie:

Twee kanjeres.
    Doen jullie toch maar! Dit is karakter.
    Respect!